duminică, 25 octombrie 2009

Seeing is believing...

O buna prietena imi spunea candva ca cea mai mare greseala care o pot face este sa verific cat de mult,sincer,sau neconditionat sunt iubita...nu voi afla niciodata ce doresc eu sa cred,noi toate de altfel...ca suntem puse pe primul loc ,ca suntem adorate,ca n am fost niciodata mintite de catre barbatul de langa noi....
Mi a spus apoi ca sfatul venise din partea unei mame si cum "Mom knows best...."asa trebuie sa fie..dar cine are curajul sa verifice?Rezultatul
Mie una mi e dor de vremurile cand copila fiind credeam orice...ca daca mananc aripioarele de la pui cand o sa fiu mare o sa pot zbura de ex...:))
Imi doresc sa am din nou inocenta de a crede fara ezitare...pt ca acolo cred ca e adevarata fericire...dar cum nimeni nu stie reteta succesului,si toate cartile a caror titlu incepe cu HOW TO... ofera doar informatii seci,impersonale care pan la urma nu te ajuta de fapt la nimic ... fiecare dintre noi tre sa si gaseasca singur instructiunile de functionare...
Mi e dor sa gatesc...Lola are dreptate...e ceva aproape nepamantesc cand pui cuiva o farfurie de mancare gatita de tine in fata..
cand ai placerea gatitului...
cand o faci simtind cum o parte din tine se daruieste facand asta...
cand nu astepti complimente sau laude ...si e destul doar privirea celui ce mananca in fata ta ...dintr o farfurie cu mancare aburinda...
Daaa mi e dor sa am din nou pentru cine gati...
Am sadit din nou un sambure de speranta...
Astept sa vedem ce se intampla...

Un comentariu:

  1. E fascinant cum oamenii isi joaca feste lor insisi, straduindu-se sa-si puna bete in roate, sa-si inchida drumuri la usa carora sa planga mai tarziu.
    La fel de fascinant e sa descoperi ca nu miturile iubirii conform carora "Iubirea adevarata invinge totul", "Tu si el sunteti doua jumatati care intregesc o paine"...sunt cele care ne aduc impreuna si la 80 de ani, mergand de mana prin parc.
    Din nefericire, nu toti cunosc arta de a iubi si de aceea singurii care ajung la final sunt cei care au inteles-o...

    RăspundețiȘtergere