duminică, 28 februarie 2010

lookin back....

ce e cu lumea asta si asumatul responsabilitatilor...toti avem senzatia ca o facem...dar ce suntem nebuni sa ne ducem de bunavoie in streang...ehh...ca tot veni vorba eu imi exersez rabdarea si acceptarea(lucrurilor pe care nu le inteleg si a celor care intra in conflict cu principiile mele(neah nu mi place cum suna)cu ....natura firii mele...incercand sa mi imping granitele din ce in ce mai departe in speranta(cea nemuritoare si pururea ) ca la un moment dat voi face pace...
de ce oare ne luptam in permanenta cu noi insine?da corect de ce ma lupt eu in permanenta cu mine ...si...cu ce poti umple golurile lasate de suferinta?e ceva mai rau pe lume decat sa fii ranit de persoana pe care o iubesti...intentionat?oricare ar fi motivele,circumstantele,faptele sau whatever....cred ca nu se poate...da da cu cat ma gandesc mai mult cu atat ...slava domnului ca timpul le rezolva pe toate...altfel trebuia sa o facem noi si nu cred ca am fi reusit...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu